Про школу:
Liko-school
Приватна школа повного циклу (1-11 клас).
Структуру школи можна переглянути тут.
Простір, в якому діти мають можливість зростати освіченими людьми, вміють ставити цілі та досягати результату, користуватися своїми знаннями як важливим ресурсом в досягненні успіху, стати гармонійною особистістю, яка проявляє свою індивідуальність, творчі здібності, самостійно приймає рішення та несе за них відповідальність.
Про нас:
- школа повного дня (8:00 - 19:00);
- позашкільна діяльність забезпечується у другій половині дня в творчих студіях, STEM-центрі та SportLiko;
- поглиблено вивчаємо іноземні мови з 2-го класу (німецька, китайська, французька, іспанська);
- використовуємо інтегроване навчання (проєктна робота, діяльність позакласних клубів);
- маємо напрями технологічного профілю для старшокласників з 9-11 клас (ІТ, медицина та біотехнології, архітектура та дизайн, бізнес та підприємництво, економіка);
- навчання відбувається у динамічних групах і проєктних командах;
- застосовуємо сучасні ІТ-технології в навчальному процесі (гейміфікація навчання, система: 1 дитина – 1 iPad);
- CLIL- підходи;
- інтегруємо в навчальний процес STEM-освіту;
- забезпечуємо психологічну та тьюторську підтримку;
- використовуємо соціально-емоційне навчання (СЕЕН) для здорової атмосфери у класі;
- маємо додаткову платформу для дистанційного навчання - Liko Education Online (LEO)
надаємо можливість отримати подвійний американський диплом онлайн (детальніше можна дізнатися тут) .
Умови вступу
1. Заповнити реєстраційну анкету
2. Очікувати запрошення на співбесіду
3. Пройти вступне тестування з англійської мови, української мови, математики
4. Зустріч з директором
Режим дня:
Liko-school – школа повного дня (08:00-19:00).
08:30 - 08:45 – сніданок
08:45 - ранкове коло з вчителем
9:00 - 16:30 – заняття
16:30 - 17:00 – індивідуальні консультації, самопідготовка, факультативи
16:45 - 17:20 – вечеря
17:00 - 19:00 – спортивні секції, творчі клуби, STEM-центр
Концепція та філософія нашої школи
Ліко-школа пройшла державне ліцензування і освітня програма нашої школи гарантує виконання державних програм з усіх обов’язкових навчальних предметів (ліцензію можна переглянути тут), але ми її видозмінюємо, розширюємо і адаптуємо до потреб наших учнів.
В основу філософської концепції Ліко-школи покладена ідея про три ключові сили людини: розуму, серця, активності та дії. Ця ідея дозволила створити 4-х вимірне освітнє середовище, в якому поєднання знань, навичок і формування характеру, дозволяють учням набути навички для навчання і особистісного розвитку впродовж життя.
NVC, (SEE)-learning. Ми прихильники ненасильницьких форм спілкування, серйозно займаємося соціально-емоційним навчанням, що у свою чергу сприяє розвитку емоційного інтелекту.
Про програми
Проєктне та інтегроване навчання
Ми переконані: навчання у школі - це не підготовка до дорослого життя, а важливий період життя із рішеннями та наслідками. Ми створюємо можливості, щоб діти усвідомили силу набутих знань і навичок, відчули себе в діяльності і побачили вплив своїх дій, тому віддаємо перевагу інтегрованим підходам до викладання предметів, і реалізовуємо це у проєктній роботі. У розкладі уроків є спеціальні проєкті дні - це чотири академічні години поспіль, коли діти обирають собі цікаві для себе проблеми і під керівництвом учителів формуються у проектні команди. Продукти і результати проектної роботи учні презентують двічі на рік.
Серед навчальних дисциплін пріоритетними для наших учнів є математика, англійська і українська мова. З метою створення оптимальних умов для вивчення цих предметів ми організовуємо навчання в динамічних групах, які учні можуть змінювати залежно від своїх досягнень і навчальної мотивації.
Профільне навчання
Учні 10-11 класів за власним вибором можуть навчатися за одним з 4-х напрямів (детальніше можна дізнатися тут):
- ІТ
- Медична біологія та технології
- Архітектура і дизайн
- Економіка
У навчальний план профільних класів закладено спеціальні курси, які залучають старшокласників до дослідження й експериментів. На медичній біології у дітей були круті проєкти: вони досліджували життя на поверхні грошей, наявність вуглеводів у харчових продуктах, створили свою парфумерну лабораторію і справжнє дзеркало, IT-шники розробили навчальну гру у Майнкрафті і паралельно отримували міжнародні сертифікати курсів Cisco, майбутні архітектори розробляли інтер’єр власної квартири і стали переможцями у національному турі Міжнародного архітектурного конкурсу «Оскар».
Лідерство
Для розвитку лідерських навичок діє центр самоврядування, де учні можуть проявити свою самостійність та ініціативність, яка в свою чергу винагороджується шкільною валютою – ліккоїнами. Самоврядування нашої школи засноване на демократичних принципах та має в основі горизонтальну модель управління. Учні «Агенції ВзаємоДії» втілюють соціальні та волонтерські проєкти, «Агенція Творців» влаштовує івенти, «Агенція розвитку школи» організовує для учнів зони відпочинку та піклується про дозвілля; «Агенція соціальних медіа» працює над шкільною газетою.
А для того, щоб учні засвоїли навички ХХІ століття та були готові до успішного життя у сучасному світі, Ліко-школа стала учасницею пілотного проєкту та впровадила програму «Лідер у мені», яка є адаптацією відомої програми Стівена Кові «Сім звичок високоефективних людей». За рік роботи з цією програмою наші учні переконалися на власному досвіді, що кожна дитина здатна змінити світ, стати лідером і надихати інших. Це переконання не з'являється за один день. Лідерство вимагає наполегливості. І ми впевнено крокуємо у цьому напрямі.
У рамках концепції НУШ ми реалізуємо експериментально-дослідницький навчальний проєкт для початківців “Я - дослідник 2.0”. Ця програма дозволяє ефективно втілювати STEM підходи в освіті. Вчителі початкових класів готуються до впровадження програми сінгапурської математики. Але є класи, в яких ми залишили вивчення математики за програмою “Росток”, яка базується на інтегративно-діяльнісній технології навчання і робить акцент розвиток логічного і нестандартного мислення.
Вивчення англійської мови
Ми розглядаємо англійську мову не як предмет навчання, а як мову, що дозволяє пізнавати світ. Тому англійську мову в нашій школі викладають 5 год\тиждень. Ми прагнемо, щоб кожен з випускників ліцею володів іноземною, зокрема англійською мовою, і мав змогу отримувати сучасну і достовірну інформацію, обговорювати нові тенденції у розвитку світових технологій, навчатись, переймаючи світовий досвід.
Починаючи з початкової школи, вчителі використовують інтерактивний підхід у навчанні мови. Учень стає активним учасником процесу. Молодші учні співають, грають і змагаються на уроках. Ми використовуємо білінгвальний підхід. Раз на тиждень уроки художньої творчості відбуваються англійською мовою; з 3-го класу наші діти вивчають курс Science, відвідують факультативні заняття «Математика англійською».
Крім уроків, учні мають змогу додатково розширити знання мови. Кілька років в школі існує гурток «Англомовного театру», цього року відкрився медійний гурток, де діти за допомогою вчителя намагаються англійської мовою розповісти у власних медійних продуктах про життя школи.
Сучасні мінливі обставини для життя і навчання спонукали вчителів на пошуки найсучасніших підручників і матеріалів. І тепер учні всіх рівнів займаються за навчальними комплексами, які мають онлайн платформи. Користування ними дозволило нам зберегти інтерактивну складову уроків під час дистанційного навчання, надати матеріали і отримати результати учнів найзручнішим і найшвидшим чином. Підтримці в питанні забезпечення начальною літературою і обслуговування платформ для книжок завдячуємо нашому партнерові – компанії Dinternal (Офіційному представнику видавництва Pearson в Україні).
Наші учні є учасниками конкурсів і Олімпіад з англійської мови, в тому числі міжнародних. Мають досвід виступів на British English Olympics. В напрямку підготовки й участі у міжнародних олімпіадах нашим надійним партнером став DECeducation.
Результати навчання учнів найлегше оцінити незалежно. Тому після закінчення певного етапу в вивченні мови діти складають міжнародні іспити (PTE YL, PET Cambridge). Вчителі англійської також не припиняють навчання. Мають і продовжують отримувати міжнародні сертифікати для педагогів (TKT, CELT-P, CELT-S, CELTA).
З наступного навчального року спільно з DECeducation ми започатковуємо подвійний диплом (детальну інформацію можна дізнатися тут). Це онлайн програма для учнів 9-х класів від провідного американського університету Arizona State University,
Крім обов’язкової англійської ми ще пропонуємо для вивчення другу іноземну мову: німецьку, іспанську, китайську та французьку мови.
Підготовка дітей до тестів для отримання атестату, ДПА та ЗНО?
У 11 класі відбувається вичитка всієї державної програми до кінця І семестру шляхом інтенсифікації навчання. ІІ семестр діти навчаються в міні-групах, залежно від того, які предмети для ЗНО вони обрали. Математика і українська мова мають додаткові години.


Система оцінювання
У системі оцінювання ми користуємося формувальним та підсумковим оцінюванням. Формувальне оцінювання передбачає самооцінювання, взаємооцінювання на основі критеріального оцінювання (розроблення чітких критеріїв, які дозволяють дитині самостійно визначити, як вона впоралася з тією чи іншою задачею, що їй треба допрацювати, що вдається, а що ні). Так дитина свідомо може рухатися в напрямку до бажаного результату, а вчитель постійно надає мотивуючий зворотній зв’язок і рекомендації.
Крім того, кожного семестру у нас відбуваються тристоронні зустрічі між вчителем, батьками та учнями, педагоги надають підсумкові репорти по навчальним досягненням кожної дитини, визначають траєкторію розвитку на наступний рік та надають рекомендації.
Позашкільна діяльність, ІІ половина дня
У ІІ половині дня після уроків діти мають можливість відвідати творчі майстерки: театральну студію, вокальний ансамбль, танці, малювання, англомовний театр, шахи, Ліко-ательє (гуртки Ліко-школи тут), музичну школу DrumArt, спортивний центр – SportLiko.
Наукову інтереси у школі задовільняє низка факультативів: клуб «Ерудит», осередок «Учнівська модель ООН», а також наш STEM-центр, який має напрями: IT, робототехніка, медіа та відеоблогінг, Cisco, графічний дизайн тощо (детальніше про напрями STEM-центру можна дізнатися тут).
Всі гуртки знаходяться на території школи.

Тьюторська підтримка
В школі працює тьюторська служба, тьютори – коучі освітнього успіху. Тьюторська підтримка допомагає дитині бачити ціль, зони найближчого розвитку, планувати свій саморозвиток. Тьютори розробляють із своїм підопічним програму досягнення мети, розраховану на 12 годин (зустрічей), планують дії на досягнення однієї мети. Такі зустрічі можуть відбуватися 1-2 рази на тиждень залежно від бажання, зусиль і цілей дитини. Тьютори допомагають, вислуховують та підтримують дітей.
Детальніше про тьюторську службу тут
Зворотній зв'язок з батьками
Усі комунікації розгорнуто в застосунку – Teams Microsoft Office 365. Батьки, учні та вчителі можуть один до одного звернутися безпосередньо через чати і домовитися про зустріч.
Окрім платформи для спілкування, кожен учень має свій електронний щоденник – SMLS. Це ресурс, який дозволяє щодня розміщувати контент уроків і домашні завдання, виставляти оцінки, залишати коментарі до виконаних робіт. Таким чином батьки своєчасно можуть надати необхідну навчальну підтримку своїм дітям.
У школі є проєкти соціальних взаємодій з батьками: «Ангели школи» та «Батьківська кава». Перший – про обмін досвіду дорослих з учнями, де батьки приміряють роль вчителів і проводять уроки.
Другий –школа усвідомленого батьківства, в якій родини 1 раз\тижд. зустрічаються з психологом Ліко-школи, і у неформальній атмосфері отримують знання для покращення стосунків із своїми дітьми.


Безпека у школі
Школа має закриту територію, з охороною та цілодобовим відеоспостереженням у кожній класній кімнаті та на території школи.