ПРОЄКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ УЧНІВ
НАПРЯМИ ПРОЄКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
- Лабораторія «Калейдоскоп наук»
- NVC англійською
- British English Olympics
- Математичні студії
- Minecraft Club
- Кіберспорт «FIFA-2020»
Сучасна школа – це не лише навчання, це також зростання, становлення та соціалізація дитини. Тому навчання через дію (проєктивне навчання) – реалії сьогодення, а не данина педагогічним трендам. Необхідні у майбутньому навички (визначені на Всесвітньому економічному форумі у Давосі) найкраще формуються саме під час проєктної діяльності: взаємодія з людьми, комплексне розв’язання проблем, критичне мислення, творчі здібності, емоційний інтелект тощо.
Колективне проєктування максимально мобілізує механізми конструктивної соціалізації особистості та її природо відповідної самореалізації, виховує персональну відповідальність за успіх колективного дослідження, навчає поважати альтернативну думку, шанувати власну й чужу працю, бачити своє місце у спільній справі, краще розуміти один одного, розвивати комунікативні та організаторські уміння.
Проєктна діяльність для дітей – це креатив, праця, сходження на вершину разом з друзями; екстрим, адреналін, а також вміння презентувати свої ідеї публічно; незабутнє відчуття окриленості та справжнього успіху.
Проєкти для педагогів – це виклик, драйв, розвиток разом з учнями.
Проєкти для батьків – можливість побачити нові таланти своєї дитини, порадіти за неї, допомогти втілити мрію, відкрити новий ракурс життя, надихнутися.
Проєкт починається з ідеї, а ідей не бракує...