Взаємодія: школа – учні – батьки схожа на роботу єдиного організму, який має одну мету – виховати свідому, відповідальну, розвинену, сучасну особистість , яка хоче створювати прекрасне майбутнє і знає, який внесок може принести в розвиток людства. Якість засвоєних знань залежить від співпраці та відповідальності трьох учасників: школи – учнів – батьків. І без командної роботи, на жаль, виникнуть складнощі.
Якщо дитина не відчуває впевненості в своїх знаннях та навичках з певного предмету – вона не буде з радістю відвідувати цей урок. Якщо дитині нав’язані упередження щодо «важливих» та «неважливих» уроків, вона не розкриє свої здібності повною мірою і світ, можливо, втратить сучасних Мікеланджело чи Вівальді. Дитина має розуміти та усвідомлювати своє значення у житті і наше завдання допомогти їй в цьому. А розпочати потрібно з цінностей. Дуже важливо, щоб батьки, які є найбільшим авторитетом для дитини – виховували у дітей правильні якості та цінності.
Наприклад, відповідальність: чому важливо відповідально ставитися до того, що ти робиш у житті? Чому важливо відповідально навчатися? Що це може тобі дати сьогодні та в майбутньому? Запитайте дитину чому це є необхідним та допоможіть усвідомити важливість цих речей.
Наступним прикладом є поняття поваги. Важливо вміти поважати себе, своє оточення, своє тіло (стежити за думками та зовнішнім виглядом). Любов: любов до себе, до того що роблю, до сім’ї, світу тощо. А ще толерантність, до якої відноситься відчуття безпеки та сприйняття. Існує безліч якостей і цінностей, але найважливішим є їх розуміння та усвідомлення, що ці речі означають для дитини і чому вони важливі.
В свою чергу вчителі мають завжди стежити та бути в курсі сучасних технологій, трендів, щоб залишатися цікавою дорослою людиною для учнів. Щоб захопити та зацікавити своїм навчальним предметом дітей. Бо основна задача вчителя не навчити предмету, а навчити вчитися, ставити запитання, шукати достовірну інформацію серед океану фейку.
Шляхом роботи на уроці, учень має вчитися раціональному мисленню, розумінню та усвідомленню себе, навичці бути гнучким до світу та життєвих ситуацій. Вміти розставляти пріоритети, планувати майбутнє і знаходити ресурси.
Дитина має усвідомлювати цінність здобуття освіти саме для неї. Навіщо їй знання певних предметів та як вони допоможуть їй у майбутньому. Адже в світі так багато можливостей і саме батьки і вчителі можуть допомогти зробити перший вибір і підтримати його. Ми маємо допомогти дитині зрозуміти себе, знайти свої бажання, навчити вчитися.