Віта Галушкіна

    galushkina1Вітаю! Я - Галушкіна Віта Олександрівна

    Професійний шлях та досягнення:

    Я маю вищу освіту і з 2002 року працюю за фахом учителем початкових класів, присвятивши своїй улюбленій професії вже 22 роки. За цей час я здобула кваліфікаційну категорію "спеціаліст вищої категорії" та отримала педагогічне звання "вчитель-методист", що підкреслює мій високий рівень професіоналізму та досвід.

    У 2019 році я стала однією з перших учасниць амбітного проєкту Міністерства освіти і науки України — "Сертифікація вчителів", що вимагало новаторського підходу та високих стандартів. Я успішно пройшла всі етапи сертифікації, що підтвердило мою готовність до впровадження сучасних освітніх технологій та інновацій у навчальний процес.

    Моя робота — це більше, ніж просто навчання. Це постійне самовдосконалення, розвиток дітей та їхній супровід на шляху до відкриттів і нових звершень.

    "Я — людина-пошук, що постійно перебуває в процесі навчання та розвитку, перетворюючи кожен буденний урок у нову можливість для відкриттів. Моє головне завдання — навчити дітей життєвим навичкам, які допоможуть їм впевнено орієнтуватися у світі. Працюючи з учнями, я перетворюю звичайні шкільні завдання на цікаві проєкти, що розвивають креативність, критичне мислення та вміння співпрацювати. Щодня разом з дітьми ми відкриваємо щось нове, збагачуючи одне одного досвідом та знаннями."

    Постійно вдосконалюю свої професійні якості, сертифікована учасниця ряду семінарів і тренінгів:

    • Ненасильницьке спілкування (Катерина Ясько);
    • Розвиток пам’яті й уваги (Ігор Матюгін) співавтор програми з Ейдетики;
    • Академія психологічної компетенції;
    • Онлайн-курс для вчителів початкових класів на порталі “EdEra”за програмою НУШ;
    • Курс з підготовки вчителів початкової школи за програмою НУШ;
    • Безпека дітей в Інтернеті;
    • Нова українська школа;
    • Соціальні та емоційні навички 21 століття. Навички для підлітків. Lions Quest.
    • семінар Паати Амонашвілі «Від серця до серця: мистецтво спілкування з дитиною»;
    • Науково-педагогічний проєкт «Росток»;
    • Експертка та автор адаптації проєкту «Сінгапурський метод» викладання. Сінгапурська математика.
    • “Екологічне виховання молодших школярів”,
    • “Диференційний  підхід, розвиток креативного мислення у молодших школярів”;
    • «Критичне мислення в діяльності вчителя»;
    • “Комунікативна культура вчителя”;
    • Робота вчителів початкових класів з дітьми з особливими освітніми потребами;
    • Авторський семінар М. Захарійчук «Діяльнісний підхід до навчання грамоти».

    У навчальному процесі користуюся методиками Глена Домана, Марії Монтессорі, Миколи Зайцева, Бориса і Олени Нікітіних.

    "Для мене вчителювання — це не просто професія, а стан душі та спосіб життя. Я вірю, що вчитель — це Особистість, яка перебуває в гармонії із собою та навколишнім світом. Це не просто знання, а мистецтво спілкування, де високий професіоналізм поєднується з відкритістю та чуйністю до дітей. Щодня я отримую радість від спілкування з ними, і найщасливіші моменти — це коли бачу їхні подив і вдячність, коли їхні очі світяться новими відкриттями.

    Бути вчителем ваших дітей — велика честь для мене."
    Анкета "Цікаві факти від наших педагогів":

    1. Якби ваш урок був книгою, то якою і чому?
      Мій урок — це книга Іцхака Пінтосевича "Притчі «Мудрість поколінь»". Вона надихає на сміливість, віру у власні сили та досягнення успіху. Ця книга допомагає розвивати життєву мудрість і рішучість — саме ті якості, які я прагну прищепити своїм учням.
    2. Що ви робите для створення безпечного та позитивного середовища у класі?
      На першому місці — ненасильницька комунікація, що будується на повазі та розумінні. Мій клас — це простір для творчості, розвитку і досліджень, де діти почуваються захищеними й мотивованими до нових відкриттів.
    3. Що вас надихає?
      Мене надихають кохана людина, творчі та неординарні особистості, діти зі своєю щирістю та індивідуальністю. Природа, музика і подорожі також наповнюють мене енергією та новими ідеями.
    4. Як ви оцінюєте успіхи в навчанні дітей?
      Я оцінюю роботу, а не учня. Важливий процес, а не лише результат. Моя мета — мотивувати і заохочувати дітей, навчати їх оцінювати власні досягнення та зростати через самооцінку. Зворотній зв’язок із учнями та їхніми батьками є невід’ємною частиною цього процесу.
    5. Небанальна дистанційка. Чим дивували та чого навчилися?
      Я створювала власні відео-уроки у міні-студії вдома, використовуючи сучасні технології і власні лайфхаки. Це дало мені можливість підтримувати високий рівень зацікавленості дітей навіть під час дистанційного навчання.
    6. Які досягнення учнів наповнюють вас гордістю?
      Мене наповнює гордість за учнів, які беруть участь в олімпіадах різного рівня — від районних до міжнародних, де вони здобувають призові місця та відзнаки.
    7. Цінності вашого класу?
      Впевненість у собі, взаємоповага та креативність — три головні принципи, які ми втілюємо у нашому класі.
    8. Фішки, які застосовуєте у навчальному процесі та з якою метою?
      Я активно використовую інтерактивні методи для залучення учнів до процесу навчання. Це допомагає розвивати їхню креативність, здатність мислити нестандартно і працювати в команді.
    9. Вчитель не тільки навчає, а й вчиться чомусь від своїх учнів. А чого навчилися ви?
      Від своїх учнів я навчилася бачити чудеса у простих речах і радіти життю щодня.
    10. Який супергерой найбільше схожий на вас? І які суперздібності має?
      Я відчуваю себе схожою на Мері Поппінс. Як і вона, я вмію робити те, на що інші не здатні, створюючи маленькі дива, які мають цінність у світі дітей та їхніх мрій.
    11. Про що ви думаєте, йдучи до школи?
      Мені завжди цікаво, як я можу почати ранок із чогось незвичного для своїх учнів. Слухаючи радіо з позитивною музикою, я налаштовуюся на день сповнений радості та відкриттів.
    12. Опишіть образ майбутнього випускника початкової школи вашого класу.
      Це впевнений у собі, творчий, патріотично налаштований учень, який креативно мислить, самостійний і мотивований до успіху. Він вміє контролювати свої емоції, цінує здоровий спосіб життя і знає основи особистої гігієни.

      Професійні здобутки:

    Дидактичний посібник з української мови для 4 класу «Словникові слова»

    Розвиток навичок критичного мислення молодших школярів засобами інтерактивних технологій на уроках в початковій школі

    Рішення методичного об'єднання


    Телефони

    Ліко-ліцей:
    +38 044 492-31-22
    +38 044 492-31-23 (рецепція)
    Початкова школа:
    +38 044 492-31-82
    +38 044 492-31-84 (рецепція)

    Бухгалтерія:
    +38 044 492-31-27

    Контакти

    Ліко-ліцей:

    м. Київ, вул. Композитора Мейтуса, 5а,
    03189

    Початкова школа:

    м. Київ, вул. Самійла Кішки, 7б,
    03189

    E-mail: info@liko-school.kyiv.ua

    З питань оренди приміщень: +38 044 492-31-23

    © 2024 Всі права застережено Liko-School