Вітаю! Я - Галушкіна Віта Олександрівна
Професійний шлях та досягнення:
Я маю вищу освіту і з 2002 року працюю за фахом учителем початкових класів, присвятивши своїй улюбленій професії вже 22 роки. За цей час я здобула кваліфікаційну категорію "спеціаліст вищої категорії" та отримала педагогічне звання "вчитель-методист", що підкреслює мій високий рівень професіоналізму та досвід.
У 2019 році я стала однією з перших учасниць амбітного проєкту Міністерства освіти і науки України — "Сертифікація вчителів", що вимагало новаторського підходу та високих стандартів. Я успішно пройшла всі етапи сертифікації, що підтвердило мою готовність до впровадження сучасних освітніх технологій та інновацій у навчальний процес.
Моя робота — це більше, ніж просто навчання. Це постійне самовдосконалення, розвиток дітей та їхній супровід на шляху до відкриттів і нових звершень.
"Я — людина-пошук, що постійно перебуває в процесі навчання та розвитку, перетворюючи кожен буденний урок у нову можливість для відкриттів. Моє головне завдання — навчити дітей життєвим навичкам, які допоможуть їм впевнено орієнтуватися у світі. Працюючи з учнями, я перетворюю звичайні шкільні завдання на цікаві проєкти, що розвивають креативність, критичне мислення та вміння співпрацювати. Щодня разом з дітьми ми відкриваємо щось нове, збагачуючи одне одного досвідом та знаннями."
Постійно вдосконалюю свої професійні якості, сертифікована учасниця ряду семінарів і тренінгів:
- Ненасильницьке спілкування (Катерина Ясько);
- Розвиток пам’яті й уваги (Ігор Матюгін) співавтор програми з Ейдетики;
- Академія психологічної компетенції;
- Онлайн-курс для вчителів початкових класів на порталі “EdEra”за програмою НУШ;
- Курс з підготовки вчителів початкової школи за програмою НУШ;
- Безпека дітей в Інтернеті;
- Нова українська школа;
- Соціальні та емоційні навички 21 століття. Навички для підлітків. Lions Quest.
- семінар Паати Амонашвілі «Від серця до серця: мистецтво спілкування з дитиною»;
- Науково-педагогічний проєкт «Росток»;
- Експертка та автор адаптації проєкту «Сінгапурський метод» викладання. Сінгапурська математика.
- “Екологічне виховання молодших школярів”,
- “Диференційний підхід, розвиток креативного мислення у молодших школярів”;
- «Критичне мислення в діяльності вчителя»;
- “Комунікативна культура вчителя”;
- Робота вчителів початкових класів з дітьми з особливими освітніми потребами;
- Авторський семінар М. Захарійчук «Діяльнісний підхід до навчання грамоти».
У навчальному процесі користуюся методиками Глена Домана, Марії Монтессорі, Миколи Зайцева, Бориса і Олени Нікітіних.
"Для мене вчителювання — це не просто професія, а стан душі та спосіб життя. Я вірю, що вчитель — це Особистість, яка перебуває в гармонії із собою та навколишнім світом. Це не просто знання, а мистецтво спілкування, де високий професіоналізм поєднується з відкритістю та чуйністю до дітей. Щодня я отримую радість від спілкування з ними, і найщасливіші моменти — це коли бачу їхні подив і вдячність, коли їхні очі світяться новими відкриттями.
Бути вчителем ваших дітей — велика честь для мене."
Анкета "Цікаві факти від наших педагогів":
- Якби ваш урок був книгою, то якою і чому?
Мій урок — це книга Іцхака Пінтосевича "Притчі «Мудрість поколінь»". Вона надихає на сміливість, віру у власні сили та досягнення успіху. Ця книга допомагає розвивати життєву мудрість і рішучість — саме ті якості, які я прагну прищепити своїм учням. - Що ви робите для створення безпечного та позитивного середовища у класі?
На першому місці — ненасильницька комунікація, що будується на повазі та розумінні. Мій клас — це простір для творчості, розвитку і досліджень, де діти почуваються захищеними й мотивованими до нових відкриттів. - Що вас надихає?
Мене надихають кохана людина, творчі та неординарні особистості, діти зі своєю щирістю та індивідуальністю. Природа, музика і подорожі також наповнюють мене енергією та новими ідеями. - Як ви оцінюєте успіхи в навчанні дітей?
Я оцінюю роботу, а не учня. Важливий процес, а не лише результат. Моя мета — мотивувати і заохочувати дітей, навчати їх оцінювати власні досягнення та зростати через самооцінку. Зворотній зв’язок із учнями та їхніми батьками є невід’ємною частиною цього процесу. - Небанальна дистанційка. Чим дивували та чого навчилися?
Я створювала власні відео-уроки у міні-студії вдома, використовуючи сучасні технології і власні лайфхаки. Це дало мені можливість підтримувати високий рівень зацікавленості дітей навіть під час дистанційного навчання. - Які досягнення учнів наповнюють вас гордістю?
Мене наповнює гордість за учнів, які беруть участь в олімпіадах різного рівня — від районних до міжнародних, де вони здобувають призові місця та відзнаки. - Цінності вашого класу?
Впевненість у собі, взаємоповага та креативність — три головні принципи, які ми втілюємо у нашому класі. - Фішки, які застосовуєте у навчальному процесі та з якою метою?
Я активно використовую інтерактивні методи для залучення учнів до процесу навчання. Це допомагає розвивати їхню креативність, здатність мислити нестандартно і працювати в команді. - Вчитель не тільки навчає, а й вчиться чомусь від своїх учнів. А чого навчилися ви?
Від своїх учнів я навчилася бачити чудеса у простих речах і радіти життю щодня. - Який супергерой найбільше схожий на вас? І які суперздібності має?
Я відчуваю себе схожою на Мері Поппінс. Як і вона, я вмію робити те, на що інші не здатні, створюючи маленькі дива, які мають цінність у світі дітей та їхніх мрій. - Про що ви думаєте, йдучи до школи?
Мені завжди цікаво, як я можу почати ранок із чогось незвичного для своїх учнів. Слухаючи радіо з позитивною музикою, я налаштовуюся на день сповнений радості та відкриттів. - Опишіть образ майбутнього випускника початкової школи вашого класу.
Це впевнений у собі, творчий, патріотично налаштований учень, який креативно мислить, самостійний і мотивований до успіху. Він вміє контролювати свої емоції, цінує здоровий спосіб життя і знає основи особистої гігієни.
Професійні здобутки:
Дидактичний посібник з української мови для 4 класу «Словникові слова»