Вітаю! Я – Катерина Гученко, практичний психолог Ліко-школи. Маю повну вищу освіту – магістр психології. Наразі навчаюсь на третьому курсі аспірантури на здобуття ступеня доктора філософії, працюю над дисертаційним дослідженням, займаюсь науковою діяльністю.
На посаді практичного психолога в Ліко-школі я працюю з 2018 року, за цей час основним напрямком моєї роботи є супровід учнів середньої та старшої школи. Діяльність психолога багатовекторна, вона ґрунтується на основному принципі роботи нашого педагогічного колективу - це педагогіка партнерства, яка базується на співпраці школи, дитини та батьків.
В цій парадигмі моя робота як психолога полягає в певних провідних напрямках – це індивідуальні консультації учнів, батьків, педагогів, тісна співпраці з класними керівниками, групові та індивідуальні заняття з учнями, проведення медіацій в учнівських колективах, психологічної діагностики як індивідуальної, так і групової з подальшим аналізом та моніторингом динаміки, методичний супровід курсу соціально-емоційного та етичного навчання (СЕЕН). Ще один важливий та відповідальний напрямок моєї роботи – це проведення вступних співбесід до першого класу.
Головною метою в своїй професійній діяльності я вважаю забезпечення кожному учню сприятливого психоемоційного клімату в шкільному колективі, а також надання допомоги в побудові власної індивідуальної траєкторії навчання з урахуванням потреб кожної дитини, її особливостей, зон розвитку та потенціалу.
Окрім професійної діяльності в школі маю свою приватну практику як психотерапевтка в напрямку позитивної психотерапії, я є сертифікованою членкинею Міжнародної Асоціації Позитивної Психотерапії (WAPP) та Національної Психологічної Асоціації (НПА).
Моя наукова робота підтверджена написанням міжнародних статей, опублікованих в друкованих виданнях, а також участю в міжнародних та всеукраїнських конференціях та круглих столах.
Серед своїх фахових компетенцій можу відзначити наступні: кризове консультування та перша психологічна допомога, робота з ПТСР, арт-терапевтичні техніки, емоційно-образна терапія, розвиток емоційного інтелекту.
Моя незмінна особиста філософія – роби, те, що любиш і люби те, що робиш! Саме вона надихає мене в професії, де, на мою думку, прийняття та допомога є найважливішими якостями спеціаліста. Прагну, щоб розум та серце наших учнів завжди були в резонансі, щоб кожен з них відчував себе почутим, важливим та впевнено крокував по життю, малюючи різнобарвну картину своєї долі!