Привіт! Мене звати Папіш Олександр Михайлович. У Лік-школі я менеджер освітніх проєктів.
Моя освіта: Київський національний університет імені Тараса Шевченка, історичний факультет.
Я експерт з онлайн-освіти та гейміфікації.
Вже понад 5 років як я працюю в сфері освіти та займаюся розробкою освітніх продуктів і рішень. Разом з різними проєктними командами, які координував, реалізовано освітні проєкти як для учнів, так і вчителів. Деякі з них:
1) платформа та мобільні застосунки Всеукраїнської школи онлайн, для учнів/учениць та вчителів/учительок, розроблялися cпільно з Міністерством цифрової трансформації України, Міністерством освіти і науки України та державною установою «Український інститут розвитку освіти», за підтримки Швейцарії в межах Швейцарсько-українського проєкту DECIDE, який виконується Консорціумом ГО DOCCU та PH Zurich та МФ «Відродження»; (аудиторія платформи – понад 200 000 користувачів);
2) дистанційний курс «Онлайн-курс для вчителів початкової школи», розроблявся у партнерстві з Міністерством освіти і науки України;
3) гейміфікована навчальна платформа iLearn;
4) онлайн-курси «Бери й роби», для вчителів/учительок;
5) спецпроєкт «Бомбезна українська. Як спланувати та провести мовний табір», для вчителів/учительок, розроблявся у партнерстві з фінським проєктом «Навчаємось разом»;
6) онлайн-курс «Управління школою. Практикум»;
7) онлайн-курс «Ефективні комунікації для освітніх управлінців»;
8) спецпроєкт зі Cвітланою Ройз;
10) спецпроєкти «Офіційні відеороз'яснення завдань Пробного ЗНО-2021» та «Офіційні відеороз'яснення завдань Пробного ЗНО-2020», які реалізовані у партнерстві з УЦОЯО та за підтримки МФ «Відродження»;
11) онлайн-курс «Ізі ЗНО. Англійська мова»;
12) онлайн-курс «Історія України в історіях».
Успішно завершив навчальні курси:
- онлайн-курс «Gamification» від Пенсильванського університету на платформі Сoursera;
- онлайн-курс «Наука про освіту: Що повинен знати лідер освітнього стартапа» на платформі Prometheus;
- онлайн-курс «Applied Scrum for Project Management» від Мерилендського університету на платформі edX;
- онлайн-курс «Leading Change: Go Beyond Gamification with Gameful Learning» від Мічиганського університету на платформі edX;
- онлайн-курс «Менеджмент» на платформі Prometheus;
- онлайн-курс «Сучасне керівництво проектами -мистецтво порушення правил» на платформі Prometheus;
- онлайн-курс «Introduction to Project Management» від університету Аделаїди на платформі edX.
- Які фішки використовуєте у навчальному процесі (технологїї, ненасильницькі комунікації, гуманна педагогіка тощо).
У своїй роботі використовую гейміфікацію. Одна з актуальних проблем у шкільній освіті – відсутність у дітей мотивації під час навчання. Як наслідок – брак наполегливості. І те, що може стати реальною панацеєю – гейміфіковане навчання. Користуючись нагодою, раджу до перегляду відеолекцію про застосування гейміфікованого підходу в шкільній освіті:
І наостанок, чому я вважаю, що бути вчителем - це круто ?
Мені резонують слова Нельсона Мандели: «Освіта – це найпотужніша зброя, аби змінити світ». Але я б конкретизував, що саме шкільна освіта є тією зброєю, фундаментом майбутніх наших з вами поколінь. А гартують цю зброю, будують фундамент – саме вчителі. Більше й нічого додати, окрім як – #вчителіважливі !